عاشق شکست خورده ...







عاشق شکست خورده ...  

 

http://up.bia2fars.ir/Bia2Fars/images/dey91/1kA.jpg

 
 از يک عاشق شکست خورده پرسيدم : بزرگ ترين اشتباه ؟ گفت عاشق شدن ...

 گفتم بزرگ ترين شکست ؟ گفت شکست عشق ... 

  گفتم بزرگترين درد ؟ گفت از چشم معشوق افتادن ...

  گفتم بزرگترين غصه ؟ گفت يک روز چشم های معشوق رو نديدن ...

  گفتم بزرگترين ماتم ؟ گفت در عزای معشوق نشستن ...

  گفتم قشنگ ترين عشق ؟ گفت شيرين و فرهاد ...

  گفتم زيبا ترين لحظه ؟ گفت در کنار معشوق بودن ...

  گفتم بزرگترين رويا ؟ گفت به معشوق رسيدن ...

  پرسيدم بزرگترين آرزوت ؟ اشک تو چشماش حلقه زد و با نگاهي سرد گفت : ( مرگ ...)

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 15:57 | + | موضوع: <-CategoryName-> |